2013. augusztus 26., hétfő

Kritika 31.~Én és a Damonom

                                                       Én és a Damonom
http://enesademonom.blogspot.hu/

Fejléc: Nos..mint már sok emberkének mondtam neked is mondom: csinálj/ csináltass fejlécet. Ha ne tudsz olyan embert aki csinál szólj ajánlok egy embert nagyon szívesen..:)
Pont:5/-

Kinézet:  A kinézet szép. Tetszik hogy nem használod a szivárvány összes színét. Pont így szép hogy csak az a sárgás szín na meg a fehér és a szürke található meg. Rakj ki rendszeres olvasók modult. Lehetőleg a chat felé.Pont:10/8

Történet: Bevezetőt írhattál volna. Tetszik hogy hosszú részeket írsz. Na azt nem lehet mondani hogy mennyi ilyen blog van mert személy szerint én még nem találkoztam olyannal amiben Démont lát.
Pont:10/10

Írásmód: Szó ismétlés nincs benne, és helyes írási hibát se találtam. Használod a két mondat közötti szóközt így átláthatóbb a sztori
Pont:10/10
Összesen:35/28

3 megjegyzés: