2013. augusztus 23., péntek

Kritika 1.~ Infinity

                                                                       Infinity
http://imtheinfinity.blogspot.hu/2013_07_01_archive.html

Fejléc:   Nekem nagyon tetszik a fejléc. Nincsen túl csili-villizve és pont ezért tetszik.
                                     Pont: 5/5

Kinézet: A kinézetnél nekem az a fehér szín annyira nem tetszik..Próbáld ki mondjuk azt a színt ami a fejléceden sokat szerepel vagyis az a rózsaszínes árnyalat. A rendszeres olvasók modult egy nagyon kicsit rakd feljebb..:)
          Pont: 10/8

Történet: Igazából csak a bevezetőt olvastam és nekem elnyerte az ízlésemet ( és ahogy látom nem csak nekem). Az olvasóid nem panaszkodhatnak arra hogy rövid részeket írsz. Szépen kitudod fejezni magadat az írással.
                                      Pont: 10/ 10
Írásmód: Nem látok helyesírási hibákat! Az írásjeleket jól használod és szó ismétlést se nagyon látok.
                             Pont: 10/10
           Sok sikert a további íráshoz..!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése