2013. augusztus 24., szombat

Kritika 23.~Nem egy halott sztori

                                                        Nem egy halott sztori
http://thisstoryisnotdead.blogspot.hu/
Fejléc: Jól megvan csinálva..látványos. Igaz nekem kicsit sok hogy véres a középső emberke keze. Nem vagyok ehhez a stílushoz hozzá szokva.
Pont:5/4

Kinézet: Illik a háttér a fejléchez és minden egyes szó jól látszik. Tetszik hogy nincs minden felé színű tartalom. A fehér és piros  nagyon jó és ez is illik a fejléchez.
Pont:10/10

Történet: A bevezetőt olvastam el. Bevallom ilyen bloggal még nem találkoztam. Mire ezt kitalálhattad..fantáziában nálad sincs hiány. Még ha nem is szereti az ember az ilyen sztorikat akkor is önkénytelenül tovább olvassa ( vagy legalábbis nálam így volt).
Pont:10/10

Írásmód: Írj hosszabb részeket! A mondatok közé tegyél szóközt. Nálad is előfordul hogy kis betűvel kezded a mondatot.
Pont:10/7
Összesen:35/31

2 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen!! :) és próbálkozom.remélem megtetszett,és tovább olvasod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit..és igen megtetszett el is kezdem olvasni+ fel iratkoztam..:)

      Törlés