2013. augusztus 23., péntek

Kritika 15.~Soul Reader

                                                                    Soul Reader
http://www.lelekolvaso.blogspot.hu/

Fejléc: Neked is mint már sok más emberkének javaslom hogy csináltass/ csinálj fejlécet. Ahogy a többieknek is írtam tudok ajánlani valakit csak szólj..:)
Pont:5/-

Kinézet: Sötét a háttér ami nekem nagyon tetszik. A betű színén kicsit világosíts hogy jobban lehessen látni..:)
Pont:10/9

Történet: A prológust olvastam el csak. Kicsit rövid de a tartalma nekem nagyon bejön. Kíváncsi vagyok rá hogy mi fog ki sűlni ebből az egészből..mármint arra gondolok hogy beszél a szellemekkel.
Pont:10/10

Írásmód: Szépen írsz. Tegyél szóközt a pont és az új mondtad közé és akkor jó lesz..:)
Pont:10/8
Összesen:35/27

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése