2013. augusztus 23., péntek

Kritika 10.~Mi történik velem?

                                                Mi történik velem?

http://mitortenikvelemm.blogspot.hu/
Fejléc: Kicsit furcsa a fejléc. Válassz egyszínű hátteret neki. A címet valami világosabb színnel csináld meg mert nem látszik jól. Felülre rakjál valamit még mert ott a többi részhez viszonyítva túl üres.
Pont:5/3

Kinézet: Tetszik hogy mindenhol ezt a szürkés árnyalatot használtad. A betűk is tökéletesen látszódnak. Rakj ki egy rendszeres olvasók modult.
Pont: 10/10

Történet: Csak az első rész olvastam el és szerintem tök jó csak kicsit rövid. Próbálj hosszabbat írni. Amúgy jól írsz.
Pont:10/9

Írásmód:  A pontok után használj szóközt. Észrevettem hogy pár helyen kis betűvel kezded a mondatot. Igaz én is szoktam így járni de vigyázz rá..
Pont:10/8
Összesen: 35/30                                                                                                                                                         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése