2013. szeptember 22., vasárnap

Kritika 39.~Pincérkedés Londonban.

                                                                            Pincérkedés Londonban
http://pincerkedeslondonban.blogspot.hu/
Fejléc: Első látásra kicsit túl zsúfolt a fejléc. Ebben az esetben nagyon jól mutat. Nagyon jól elvannak rajta helyezve a dolgok. Az írások szuper jóvá teszik.
Pont:5/5

Kinézet: Szép a háttér és jól is látszik. Tetszik hogy összepasszoló színeket használsz. Jó az is hogy azokat a színeket használod amik látszanak.
Pont:10/10


Történet: Amit legelőször észre vettem hogy jóó sok réz van *.*. A történet nagyon megfogott úgy hogy szerintem el is fogom kezdeni olvasni. Kicsit szerintem írj hosszabb részeket.
Pont:10/10

Írásmód: Nincsen / nem látok sehol helyes írási hibákat..:)
Pont:10/10
Összesen: 35/35

2 megjegyzés:

  1. Szia! nekem is tudnál írni egy kritikát még az elején vagyok, hogy mire figyeljek? Köszönöm! A blogom címe: http://perrieedwardsandzaynmalik.blogspot.hu/

    VálaszTörlés